Τόμος/ Βραβείο GENE: Εργαστήρια ∆εξιοτήτων και το Συµπεριληπτικό Σχολείο του 21ου αιώνα

Ποιες είναι οι Θεματικές Ενότητες των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων;

Αξιοποιώντας τη θετική εμπειρία υλοποίησης εκ παιδευτικών προγραμμάτων, τα οποία εκπονούνται από εκπαιδευτικούς στο πλαίσιο των «σχολικών δραστηριοτήτων» καθώς και από επιστημονικούς και εκπαιδευτικούς φορείς, ο σχεδιασμός των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων, στοχεύει στην υιοθέτηση και προαγωγή από τους/τις εκπαιδευτικούς καινοτόμων πρακτικών, που προετοιμάζουν τους μαθητές/-τριες για τις προκλήσεις του 21ου αιώνα, σύμφωνα με τις τάσεις της ευρωπαϊκής εκπαιδευτικής πολιτικής και της εκπαιδευτικής ερευνητικής εργογραφίας.

Τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων ακολουθούν τη σκέψη του Dewey και άλλων μεταγενέστερων παιδαγωγών, για τη Νέα Μάθηση. Φιλοδοξούν να φέρουν την πραγματική ζωή και τα πραγματικά προβλήματα μέσα στην τάξη, ώστε οι μαθητές/-τριες να μάθουν να λειτουργούν ως πολίτες του κόσμου δοκιμάζοντας τη σχολική γνώση σε αυθεντικές εμπειρίες ζωής.

Για την οργάνωση της σχολικής εργασίας προς αυτή την κατεύθυνση, δημιουργήθηκαν τέσσερις «δεξαμενές προβληματισμού», τέσσερις Θεματικές Ενότητες που αντιστοιχούν στους τέσσερις πυλώνες των παγκόσμιων στόχων αειφόρου ανάπτυξης αλλά και στις τέσσερις διαστάσεις της ανάπτυξης του ατόμου (Εαυτός, Περιβάλλον, Κοινωνία, Αγορά).

Eik. 3

 

Παραλαβή και Παρακολούθηση Αναφορών στο ΙΕΠ βάσει του ν. 4990/2022 (Α΄ 210)

Επικοινωνία

Social Media

Χάρτης ΙΕΠ

Top