Έρευνα «Διερεύνηση Διδακτικών Πρακτικών για μια πολυεπίπεδη και διαφοροποιημένη προσέγγιση της ανάγνωσης στα ΕΠΑ.Λ.»

11 ereuna


Στόχος της πρότασης για παρέμβαση ήταν η ενίσχυση των εκπαιδευτικών ως προς τη διδασκαλία της ανάγνωσης ώστε να ενισχυθούν οι μαθητές των ΕΠΑΛ ως αναγνώστες, με σκοπό να βελτιώσουν τις επικοινωνιακές τους ικανότητες και να κατανοούν καλύτερα τον λόγο της επιστήμης στα συγκεκριμένα μαθήματα, ώστε να βελτιώσουν την προσωπική και ακαδημαϊκή τους εξέλιξη.

Παραλαβή και Παρακολούθηση Αναφορών στο ΙΕΠ βάσει του ν. 4990/2022 (Α΄ 210)

Top