Ενταξιακή και Ειδική Εκπαίδευση

5 isotita


  • Διερεύνηση, συγκέντρωση, μελέτη και καταγραφή σε ειδική φόρμα του εκπαιδευτικού υλικού και λογισμικού για μαθητές με αναπηρίες ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, που έχουν αναπτυχθεί από τα συγχρηματοδοτούμενα έργα με στόχο την  ανάρτηση στη σελίδα του έργου ΕΑΕ (prosvasimo.iep.edu.gr) για την προώθηση της προσβασιμότητας και την υλοποίηση της σύμβασης του ΟΗΕ για τα δικαιώματα των αναπήρων.
  • Συντονισμός και υλοποίηση του έργου μετατροπής των σχολικών βιβλίων για αμβλύωπες μαθητές – συνεργασία με την ομάδα εργασίας του ΔΙΟΦΑΝΤΟΥ και υποστήριξη για ζητήματα προσαρμογής των σχολικών βιβλίων για αμβλύωπες μαθητές.
  • Ανάπτυξη υλικού στο πλαίσιο υλοποίησης του Sign First, το οποίο συμβάλλει στην υλοποίηση του Προεδρικού Διατάγματος με ΦΕΚ 2103/2017 για την ισότητα πρόσβασης των κωφών στην εκπαίδευση μέσω της διδασκαλίας της Ελληνικής Νοηματικής Γλώσσας ως πρώτης γλώσσας για την ανάπτυξη γλωσσικών δεξιοτήτων. Στόχος είναι η εξάλειψη της γλωσσικής αποστέρησης καθώς και η κοινωνικο-συναισθηματική ανάπτυξη των κωφών και βαρήκοων μαθητών.
  • Μελέτη για την εξέλιξη της μονάδας από «Ειδική Αγωγή» σε Ενταξιακή και Ειδική Εκπαίδευση και για την αναπλαισίωση του εκπαιδευτικού υλικού προκειμένου να υποστηρίξει την συμπεριληπτική εκπαίδευση.

http://www.sign1st.eu/el/

Παραλαβή και Παρακολούθηση Αναφορών στο ΙΕΠ βάσει του ν. 4990/2022 (Α΄ 210)

Top