Διδακτικές Διαδικασίες

4 periexomena


  • Τα προεδρικά Διατάγματα 200 & 201 του 1998, που όριζαν τον τρόπο λειτουργίας των δημοτικών σχολείων και των νηπιαγωγείων, αναδιατυπώθηκαν βάσει των ση­με­ρινών όρων λειτουργίας της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης από κοινή επιτροπή του ΙΕΠ και του ΥΠΠΕΘ: ΠΔ 70/2017.

(ΦΕΚ 109/Α/1-8-2017 - Προεδρικό Διάταγμα 79/2017).

http://dipe-a-athin.att.sch.gr/index.php/ekpaideftika/1118-proedriko-diatagma-fek-109-t-a-1-8-2017-pou-afora-stin-organosi-kai-leitourgia-ton-nipiagogeion-kai-dimotikon-sxoleion-tis-xoras-pros-antikatastasi-ton-p-d-200-98-kai-201-98

  • Τροποποίηση του ΠΔ 46/2016, όσον αφορά την αξιολόγηση των μαθητών/τριών του Γενικού Λυκείου στο μάθημα της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας και Γραμμα­τείας Γενικής Παιδείας στη Β΄ τάξη Λυκείου Ημερήσιου Γενικού Λυκείου και στη Γ΄ τάξη Εσπε­ρινού Γενικού Λυκείου, από το σχολικό έτος 2017-2018 κ.εξ.
  • Αλλαγές στον τρόπο εξέτασης των μαθητών στο μάθημα της «Νέας Ελληνικής Γλώσ­σας και Γραμματείας» Γυμνασίου, όπως προβλέπεται στο άρθρο 16 του υπ’ αριθ. 126 ΠΔ.
  • Αλλαγή του τρόπου αξιολόγησης της μαθητικής επίδοσης σε ανακεφαλαιωτικές και πανελλαδικές εξετάσεις:
    • για τον τρόπο αξιολόγησης του μαθήματος των Νέων Ελληνικών στα ΕΠΑΛ σε πα­νελλαδικές εξετάσεις.
    • για τον τρόπο αξιολόγησης του μαθήματος των Νέων Ελληνικών σε ενδο­σχο­λι­κές εξετάσεις ημερήσιων και εσπερινών ΓΕΛ.
    • για τον τρόπο αξιολόγησης του μαθήματος των Αρχαίων Ελληνικών Προσα­να­το­λισμού Γ΄ ΓΕΛ σε ενδοσχολικές και πανελλαδικές εξετάσεις.
  • Το ΙΕΠ ανέλαβε την πρωτοβουλία να συγκροτήσει ομάδα εργασίας που θα μελε­τή­σει τα προβλήματα των Εσπερινών σχολείων, θα οργανώσει σχετική εκδήλωση ανταλλαγής απόψεων μεταξύ ειδικών και εργαζομένων στο πεδίο και θα καταλήξει σε προτάσεις για την αναβάθμιση της λειτουργίας τους.

Παραλαβή και Παρακολούθηση Αναφορών στο ΙΕΠ βάσει του ν. 4990/2022 (Α΄ 210)

Top